Filled Under:

Ljetni uzitak



Sastojci
Biskvit:

  •  5 jaja  
  • 18 dag secera  
  • 12 dag maslaca  
  • 1/2 praska za pecivo ( 7 grama )   
  • malo ekstrakta vanilije ili vanili secer  
  • 20 dag mljevenog maka  
  • limunova korica

Krema:

  •  3 dl jogurta  
  • 3 dl slatkog vrhnja  
  • 2 zlice vode  
  • 5 dag secera  
  • 6 g zelatine ili 4 listica

Za preljev:

  •  40 dag malina  
  • 1 crveni preljev za torta 


Priprema
1
Ja sam radila kolac u obliku torte, a inace se radi u obliku kolaca. Biskvit je na original receptu malo tanji.
Pekla sam u okruglom kalupu od 28 cm.
Oblozite okrugli kalup sa papirom za pecenje.
Pecnicu zagrijte na 170 stupnjeva.

2
Biskvit:

Miksajte bjelanjke sa malo soli dok ne postanu pjenasti. Pola kolicine secera u nekoliko navrata umiksajte sa bjelanjcima. Miksajte dok ne dobijete cvrsi i sjajni snijeg od bjelanjaka.


3
Posebno miksajte zutanjke i preostali secer dok smjesa ne postane pjenasta. Dodajte omeksali maslac, vaniliju i koricu limuna, a onda i mak pomijesan sa praskom za pecivo.
Na kraju lagano umijesajte snijeg od bjelanjaka.
Smjesu ulijte u pripremljen kalup. Pecite 30 - tak minuta.
U original receptu biskvit je nesto tanji pa se pece samo 20 minuta, no s obzirom da je moj biskvit malo deblji ja sam ga pekla  duze, oko 30 minuta!
4
Krema:

Pripremite zelatinu po uputama.
Vodu i secer zagrijte da se secer otopi. Malo ohladite ( par minuta ) i umijesajte pripremljenu zelatinu, pa dodajte jogurt ( ja sam koristila cvrsti jogurt ) i na kraju tuceno slatko vrhnje.
5
Ohladjeni biskvit prebacite na tanjur. Oko njega stavite okvir torte i njega oblozite papirom za pecenje ( kasnije, kada se cijeli kolac ohladi skinite okvir i polako " odlijepite " papir za pecenje sa torte ). Prelijte kremu preko biskvita i ostavite u hladnjaku da se stvrdne.
6
Kad se krema stvrdnula, na vrh poslozite maline i prelijte preljevom za torte koji ste pripremili prema uputama.
Ohladite, najbolje preko noci.

(http://www.coolinarika.com/)