Filled Under:

Gradina torta



 BISKVIT:

9 jaja
20 dkg cukra
25 dkg mljevenih bajama
1 jušna žlica kave
1/2 praška za pecivo
Pecite na 160 oko pedesetak minuta. Kuhar je napisao - peci postepeno, ne presušiti, ja sam se odlučila za 160 s tim da sam stavila u toplu pećnicu...

          KREMA:

5 jaja
5 žlica cukra
Jaja i cukar kuhajte na pari, u nas se u Dalmaciji kaže banja maria. Pazite da se posuda u kojoj su jaja i cukar ne dotiče vrele vode jer bi se žumanca mogla prekuhati i stvoriti  grudice. Kad se zgusne (meni je trebalo za zgušnjavanje oko 15 minuta) dodajte 1 dcl jake skuhane kave (bez šećera) i 200 gr čokolade za kuhanje. Miješati dok se čokolada ne otopi, a onda ostaviti kremu da se ohladi.

Kad se ohladiti dodati:

250 gr maslaca umućenog sa 15 dkg šećera u prahu
Bisvit prerezati na tri dijela te filovati i po želji ukrasiti. Kako su počele maćuhice ja sam ukrasila maćuhicama i čokoladnim mrvicama. Maćuhice su jestive tako da su ovaj put zavšile na torti, iako ih ja ponekad stavim i u salatu da je malo razveselim.
U slast!

(http://gastrodiva.bloger.index.hr/)